piątek, 12 sierpnia 2011

K.B

Kamil Bednarek zaistniał jako uczestnik popularnego show"Mam talent"przez wielu szanowany,ale równie z wielkim impetem krytykowany.Kamil to fenomen obejmujący wszystkie 3edycje programu,mimo iż nie wygrał żadnej.Bednarek odniósł niewyobrażalny sukces ,płyta sprzedaje się jak świeże bułeczki,utwóry na YT biją rekordy wyswietlen,a zespół gra w całej Polsce.Jak zaopatrujecie się na jego osobę,jakie macie zdanie na temat grupy "Nie jara mnie Kamil Bednarek"Ja osobiscie darzę go sympatią .
Czekam na Wasze opinie!

8 komentarzy:

  1. nie rozumiem wielkiego szału na kamila, ale wielkiego najeżdżania na niego jeszcze bardziej :P ma dobry głos, przyjemnie się go słucha i będę obserwować jego dalszy rozwój. jak wyda jeszcze kilka płyt, to da się obiektywnie ocenić talent. ale tępieniu młodych, twórczych ludzi jestem stanowczo przeciwna. później wszyscy marudzą że nikt z polski się nie wybił na świecie...
    podsumowując, życzę kamilowi wszystkiego najleszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet go lubię,ma fajny głos ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też darzę go sympatią, jest przeuroczy! :) Jednak to całe BUM na jego osobę już mnie wykańcza..

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim ale nigdy nie słuchałam jego piosenek

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajne ma piosnki ... fajny głos itp. to zamieszanie wokół jego osoby było troszkę dobijające .....
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. płyta Bednarka jest idealna!:) zarówno dla mnie, mojego młodszego brata i taty:) hah
    zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl
    pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń