sobota, 18 czerwca 2011

Zaczynam notkę o włosach ;).Zdaje sobie sprawe,ze więkoszosc nastolatek zmaga sie problemem suchych czy tez przetłuszczajacych się włosów.Moje włosy to 'typ'suchych.Próbowałam milion kosmetyków ,niektóre pomagały inne troche gorzej;).Ale od poczatku moje włosy tak juz wspomniałam sa suche ,troche podniszczone oraz najgorszy problem rozdwajajace sie koncówki!Chciałam bym wam' przekazac 'kilka kosmetyków,sposobów aby wasze wlosy wyglądały o niebo lepiej ;)
1. szampon DOVE -jednym słowem-REWELACJA;d
Po nim moje włosy są przede wszystkim miękkie-(uwielbiam taki efekt)
Gdy zastosujemy ten szampon wystarczy tylko na koncówki dodac jedwab i po robocie;)
Mamy piękne ,lśniące włosy:)
Cena moze troche odstraszac bo jest to ok.13 zł,ale warto!
 2.Wspomniany juz jedwab,nie bede wychwalac bo kazda dziewczyna chyba o nim słyszała i pewnie poleci innym;).Takie moje 'małe cudenko'cena.ok 10zł


3.Krem do noc DOVE na rozdwajace sie koncówki,równiez polecam.Od jakiegoś czasu zmagałam sie z 'białymi kropeczkami' na włosach musiałam je oczywiscie obciąć i od tego momentu stosuje krem,aby nigdy juz nie powrócił problem rozdwajajacych sie włosów;)

4.olejek rycynowy+żółtko z jajek;)
Domowy sposób,który wynalazłam gdzies w necie,maseczka działa na przesuszone,zniszczone wlosy.Stosuje ją od 2 miesiecy i jestem zadowolona.2 łyżeczki olejku miesza sie żółtkiem i nakłada na włosy (ok.30min.)Po upływie czasu zmywania DOKŁADNIE i myjemy zwykłym szamponem.Polecam kazdej dziewczynie,wiem ze to brzmi dosyc dziwnie jajka i jakis olej,ale naprawde pomaga.
olej rycynowy tylko w aptece ok.8zł (za buteleczke taka jak na zdjeciu)

3 komentarze:

  1. fajny bloog!zapraszam na moj...zapraszam do zaobserwowania mnie wtedy ja ci sie odwdziecze tym samym sory za brak polskich liter ale nie chodzi mi klawiatura kliknij na moj obrazek i masz tam moj bloog

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha=* supeer bloog mam przeczucie ze bedzie popuular=* powodzeniaa

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 2 pierwsze produkty i jestem też mega zadowolona z szamponu, no a jedwab to wiadomo- rewelacja :))
    Obserwuję i zachęcam do tego samego na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń